lunchbloggning+ ny sak

2009-09-17, 11:17:37 / Kategori: Skolan

har lunch nu och skolan flyter på som den ska göra.. har haft matte där jag pluggade inför matteprovet vi har nästa veckan och sen har jag haft svenska där jag började på min novell...sen har jag engelska och sen den tråkigaste lektionen av alla! Datorkunskap -.-' vi får inte lära oss m nått som har med omvårdnad att göra?? slöseri med tid tycker jag!
har även skaffat mer saker på bloggen nu.. har en blogg värderare som värdera min blogg dag för dag för att se hur mycket min blogg är värt och om den kommer sänkas eller öka i värde =) så bloggen börjar bli proppad med saker så jag ska nog ta bort det som är onödigt med plats bara..

Men som sagt om ni som har blogg eller vill skaffa blogg så hjälper jag er gärna...adda bara min msn om ni inte har den för det står till vänster om ni kollar :P


Julha

Ja vill:o men ja tröttnar så fort :(



2009-09-18, 13:21:10

Martin

okey =(



2009-09-18, 13:45:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk