Home Sweet Home

2009-09-08, 15:23:14 / Kategori: Tolvans Vardag
är hemma nu från skolan iallafall fast jag har vart det ett tag nu.. jag orkade inte blogga i skolan för jag skulle ju ändå bara ha en lektion till efter lunch så då var det ingen ide? men jag kom på nu när jag bloggade att jag skulle fråga klassen om jag kunde ta bild på dom men I'm totaly forgot it! menmen jag ska försöka plugga lite senare för jag har prov i medicinsk grundkurs imorn...bye!

d

skriv hur många läsare du har nästa gång du gör ett inlägg :'D



2009-09-08, 18:16:32 URL: http://flottdavid.blogg.se/

Martin

nepp vill inte avslöja det för alla men om ni vill veta det så får ni kolla upp det själv! ;P



2009-09-08, 18:28:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk