fallet lajena?

2009-09-29, 20:29:07 / Kategori: Tolvans Vardag


när jag gick in på bloggportalen så såg jag att nån som hette lajena har tagit sig upp och blivit trea på sveriges mest besökta privata bloggar? gick in på hennes blogg och hon har blivit så känd tack vara att hon misshandlade dessie och paow som ni bloggläsare säkert har läst? läste att hon har bara haft bloggen i tre dagar :O rtiktigt jävla fusk att hon har blivit känd på tre dagar bara :O tänk alla andra som får kämpa för att komma upp och det oroar mig att det kommer bli fler misshandlar på kändisar eftersom jag tror att kissie kommer bli nästa offer? faktis på fredag tror jag eftersom hon är ju värdinna på krogen pilot och det är ju många som hatar henne!

KISSIE=hatad+att alkohol är inblandad=misshandel=kändisskap!
så ni förstår ju hur lätt allt kan hända för många hatar ju henne och sen när dom är på krogen och dricker så blir det lättare att slås och det blir ju en enkel biljett till känd bloggare och många vill nog bli det!

MEN....jag har fått reda på mer information ang. lajena? för vart tog paow vägen på listan då? hon försvann ju bara plötsligt och det visade sig att lajena hade hackat sig in på paows blogg och ändrat om allt så hon hade tagit hennes plats så då kom förklaringen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk