DRYGT!

2009-09-18, 13:49:54 / Kategori: Skolan
orkade inte blogga på lunchen idag så jag bloggar hu på rasten :P
den här dagen har inte vart som den brukade vara! jag kom faktis försent till skolan idag men det var faktis inte mitt fel!! när jag klev på bussen vid friskolan så tjöt det jätte mycket i bussen så man fick damp och buss chaffören försökte starta om bussen och så men det hjälpte inte men sen när den stannade vid skutskär centrum så gick han ut och kollade och då såg han att det hade läkt ut nått så vi kunde inte fortsätta åka så alla i bussen fick gå ut och vänta på nästa buss -.-' fett drygt! men jag messade en klasskamrat(maja) så hon sa till läraren att jag skulle komma försent så dom visste det..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk