-.-'

2009-09-01, 11:09:26 / Kategori: Tolvans Vardag

asså vilken morgon -.-' började med att jag hade försovit mig så jag fick stressa lite för att hinna med allt..... när jag kom till skutskär så kom jag på att jag hade glömt mitt busskort men som tur var hade syrran med sig ett annat kort som jag kunde använda....puuh! sen kom jag även på att jag hade glömt nycklarna till min låda i skolan och hemnyckeln och att jag hade glömt ladda mobilen så den lägger av snart -.-' men jag slutar om en timme så det blir inte så jobbigt fast jag känner mig bättre idag fast jag är fortfarande snuvig och ont i halsen men jag hade med mig strepsil så nu har jag inte ont =) men aja innan ni änns har hunnit läst dethär så har jag säkert redan hunnit att skriva ett till inlägg..... fast jag funderar på vad jag ska skriva för jag börjar få dåligt med ideer nu....




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk