Skita i att blogga ??

2009-10-27, 10:57:17 / Kategori: Tolvans Vardag
Shit va jag fick ångest idag att jag ville vara Martins gästbloggare !! Jag är inte ett dugg bättre en honom! Är värdelös typ statistik är låg och ingen, inte en enda jävla person försökte svara på frågor till min cp tävling !
Det är så super kul att blogga men inte så roligt om man vet att det är typ nästan ingen som bryr sig och läser eller komenterar... Funderade idag på att bara skita i att blogga men kom till att jag kan inte vara en sån svin. Martin litade ju på mig när han lämna den och jag kan inte bara skita i att blogga. Han skulle va förbanad!
Kan inte ni skriva till mig nån ideer till bloggen ??? Nåt som alla skulle vilja läsa om förutom sex för det kommer i nästa inlägg ^^ Hoppas ni skriver nåt den gången ! Bye

me :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk