blandat!

2009-10-14, 17:29:23 / Kategori: Tolvans Vardag
tänkte berätta lite om vad som har hänt i veckan...


har fått mata och blivit matad i skolan :P eftersom jag måste praoa på ett ålderdomshem så måste jag kunna en del...wohoo!
jag vill ju vara på sjukhus men det får vi inte först i tvåan -.-' tycker mest synd om dom som ska bli polis som måste vara på ett ålderdomshem! liksom vad har det med saken att göra??


vart i skolan som alla dagar i veckan? inte hänt så mycket direkt men jag fick reda på att jag fick G i datorkunskap =D
ni har ju förståt att jag hatar det så det var bra gjort av mig! sen har jag muntligt prov i människans biologiska åldrande...är inte så svårt som det låter..har haft prov varenda vecka nu så jag början längta mer efter paradiset som snart kommer!!
tycker fortfarande så synd om er som måste vara hemma på tråkigt höstlov där vädret suger och mörkt hela tiden och så bleknar ni medans jag blir allt brunare för vajre dag! ;D
snacka om att jag kommer sticka ut i mängden sen när jag kommer hem!
ska försöka spela in viedoklipp så ofta som möjligt så jag får med allt som gjort för det är svårt för mig att komma ihåg allti detaljer så då blir det bättre med videoklipp..
btw..bilden ovan var lite rolig så ni fick se på bdb även och den finns på en av våra toaletter så jag tyckte det var lite roligt så jag undrar vem som skrev det?

vi har börjat packa för fullt! fast bilden är från tidigare så det är en hel del till som finns i väskorna nu :P
snartsnartnsart!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk