Vakcinera mid idag :o !

2009-11-06, 21:51:12 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena :P
Jag fatta inte hur jag vågade men jag vakcinera mig idag faktiskt och jag är ju skit spruträdd !! Jag gick dit med klassen och typ gick fram till sjuksköterska med min matte lärare (lite pinsamt) men så spände jag mig för mkt för det gjorde typ skit ont så jag skrek lite :P Sen så gick jag o la mig lite för jag kände mig yr...jag brukar faktiskt svimma jämt när jag får spruter :P Men nu ka jag inte skriva mer för min arm gör skit ont nu och det tar skit långt tid om jag skriver med en hand :P På söndag kväll kommer MARTIN  -.-' shit va jag börjar bli rädd :P

usch va det va obehagligt >.<



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk