Läs allt! Nu äre allvar!!!

2009-11-13, 17:58:08 / Kategori: Hemligheter

den här gången ska ni få höra den största hemligheten om mig!
och vad ska jag prata om den här veckan då? joo min läggning..
en del tror jag är hetero..men det är fel!
en del tror jag är homo...men det är också fel!!
utan jag är bisexuell! har vart det sen i 8an och jag har hållt det hemligt tills i somras!
den första som fick veta det var underbara linnea (L) hon förstod mig bra och man kan verkligen lita på henne!! sen fick vikkan,ellen och malin reda på det en stund efter och den som vart gladas var vikkan för hon har pusha på mig länge att vara det så man fick än stor kram efter =)
sen tog det ett tag och tog stort mod och berättade det under mitt tal på svenska idag! ¨många ifrån klassen var riktigt spända och dom fick mig att berätta det där inför alla isället för här på bloggen...en del vart rörda och även jag..fick mycket beröm för mitt mod av läraren och fick ett VG iallafall på talet (vilket kunde ha vart högre vilket jag förtjänar!)
och så fort jag har skickat den här så ska jag berätta det för mamma och pappa för syrran läser min blogg och skvallrar allt jag skriver för hon är inte smart nog att förstå att kanske jag vill berätta det?
vill bli accepterad för den jag är och har ni nått problem så stick och kom aldrig tillbaka!!!
och bara för att jag gillar killar så gillar jag inte alla killar vilket kan missförstås?
nu orkar jag inte skriva mer snart....


btw...vart lite fel med headern som jag inte hade tänkt mig och har inte tid med detaljerna så den får duga utan klagomål!! fixar allt sen...

Hope You Enjoy It!

...

Surprise....



2009-11-13, 18:30:37

lisa

modigt gjort!

det var bra att du sa som det var, alla mår mkt bättre av att vara sig själv



2009-11-13, 18:41:53

linnea

äntligen skrev du ut de , som jag har väntat (a'



jag är obeskrivligt tacksam för att du litar på mig, oh att du kände att du kunde berätta en så stor sak för mig.

jag är stolt över dig :* <3



2009-11-13, 20:18:58

Mimmi andersson och Alekzhandra wallenborg

Jag tycker att det va skit tufft att du berättade det, det är en stor sak och ja axepterar dig för att du är bisexuell. Alla ska få vara precis som dom vill och ja tycker att det var stark av dig att berätta det inför klassen i skolan och skit tufft att du berättade de på bloggen. Kram Mimms å alekzh.



2009-11-13, 21:37:55 URL: http://prinsessanmimmi.blogg.se/

Majsan <3

Det är skit bra att du berätta det !!! Vilktigaste att familjen och kompisar accepterar det ! :D <3<3<3



2009-11-13, 21:38:12

Michelle

du får MVG+ av mig :)

riktigt modigt gjort!

alla gillar dig nog för den du är

& nt vilken läggning du har :)



2009-11-13, 23:13:29 URL: http://eelectric.blogg.se/

Martin

svar:



lisa: japp det känns som en klump släppte från magen =)



Linnea: haha det vart en lång väntan :P

japp du är en så jävla bra kompis!<3



Mimmi och alexandra: kul att se att gamla glasskamrater läser min blogg =) uppskattar erat stöd men förstår inte att ni gör det om man tänker på att ni mobbade mig under rotskärstiden för ni kallade mig bög hela tiden?



maja: javet! allt går bara perfekt just nu! tack för ditt stöd och medkänsla =)<3



Michelle: jaså? roligt att höra =) alla beundrar mitt mod och jag är stolt över mig själv som vågat det! jaa hittills har alla gjort det men jag är beredd på den dåliga sidan som kommer komma! =/



2009-11-13, 23:20:29

Michelle

du borde vara stolt över dig själv! :)

och dt är klart att dt kmr vara dåliga sidor i dt hela, dåliga sidor finns dt i nästan allt! men ifall dt är t.ex. en eller två personer som har ett problem med detta. tänk på att det är MINST 100 som absolut inte har dt :)



2009-11-14, 16:05:55 URL: http://eelectric.blogg.se/

Vikkan

stolt över dig släkting ;D



2009-11-15, 15:28:35

Anonym

stolt över dig släkting ;D



2009-11-15, 15:30:12

Anonym

Vad sa dina föräldrar?



2009-11-18, 00:06:00

büttner

det kom ju inte som en chock



2009-11-25, 21:10:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk