bra apu dag!

2009-11-16, 17:01:52 / Kategori: Skolan
började 10 och slutade 14 så det var inte så långt pass..får schemat imorn och börjar kl 2 och slutar kl 8 så räkna inte med så mycket bloggning fast jag tar igen det på kvällen :P
alla gamlingarna är jätte trevliga och det är knappt någon torkning i arlset för jag är på en somatisk(fysiska problem) avdelning..så dom är klara i huvudet! det fanns en rolig gamling där...

jag: hej ***
gamling: hej lilla flicka
jag: jag är en pojke!
gamling: nej du är en flicka!!
jag: nej jag är en pojke om du inte ser det ;O
gamling: visste jag väl...skojjade bara med dig ;)


såhär snygg såg man ut ;)

Majsan <3

hahah vilken tant hahah xD



2009-11-16, 18:12:53

emma

om du är på ett demensboende får du inte säga emot dom vet du (;



2009-11-17, 17:16:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk