besöksrekord igen ;D

2009-11-28, 00:47:34 / Kategori: Tolvans Vardag

hade besöksrekord igår =D jätte roligt för det är tecken på att min blogg växer bara, fast jag hade gärna velat nå 200 besöksstrecket men det kommer jag nå snart förhoppningsvis! jag kan verkligen säga att min statistik är som en berg och dalbana får den går snabbt neråt eller uppåt varje dag och det är inte ofta den är lika som dagen innan..

hade även en ny bloggidé som jag ska köra imorn om jag kommer ihåg...och om vi pratar om att komma ihåg så har jag glömt nu två fredagar irad att skriva veckans sak du inte visste om mig x) hade totalt glömt det och det är ju det roligaste och mest omtyckta inläggen så det får jag bli lite bättre på och ni får även hjälpa mig att komma ihåg det, för jag ahr saker som jag kan skriva om!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk