-3 kilo på fyra dagar!

2009-11-17, 11:25:46 / Kategori: Tolvans Vardag
frukost: två mackor med antingen ost eller prickig korv och två glas oboy

lunch: lite skolmat för den är så äcklig och på helgerna någon lätt lunch så äter man mer till middag!
och två glas äppel juice

mellanmål(under vardagarna): antingen en eller två mackor med ett glas oboy..bror på hur långt det är till middagen

middag: lite mindre än en vanlig portion och två glas äppel juice..inga grönsaker ever!

mellanmål: två mackor återigen och två glas oboy

ni kommer väl ihåg martindieten? inte för att jag tror nån har följt den....men efter jag hade tagit svinsaken sprutan så vart jag sjuk i två dagar...åt inte nått mellanmål under dom dagarna och gjorde det inte efter heller...så när jag vägde mig fyra dagar efter ha tagit sprutan så hade jag gått ner 3 kilo....inte för det sysn så mycket och inte för att jag behövde gå ner heller...eller jag kanske behövde det så min "bilringarn" försvinner xD



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk