..

2009-12-27, 16:13:49 / Kategori: Tolvans Vardag
har vart dålig uppdatering idag..javet!
bloggen har direkt inte vart första prioritering när man är lite dålig..är bättre idag men fortfarande inte helt frisk.
har spelat nya wii som jag fick och det är jätteroligt :)
ska försöka va med lite kompisar senare och jag har lite brist på bloggidéer men som tur är så har jag skrivit ner några sen tidigare för såna här tillfällen,så jag ska kika på dom snart!

visst är min wii gubbe lik mig? :P

bblomwuist@bdb

vilket spel? :)

Och varför har du en liten hund brevid dig :o



2009-12-27, 22:10:52

Martin"tolvan"

wii sport resort =)

haha spelade ett frisbee spel där hunden hämtade den x)



2009-12-27, 22:35:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk