Svar på frågestunden!

2009-08-21, 10:58:17 / Kategori: Tolvans Vardag
Postat av: din mamaaaaaaaaaaa(syrran)

är du kär i linnea? ;)

Svar: Nej det är jag inte 

Postat av:

vilken blogg gillar du mest att läsa?

Svar: Kissie tycker jag är den bästa men dessie,paow och FS är också bra =)

 Postat av: anonym

gillar du någon just nu? 

Svar: jaa- Nu vart ni nyfikna ;D

 Postat av:

gillar du kissie och dessie??

Svar: Jag gillar att läsa deras bloggar men inte deras attityd för dom tror typ att dom är bäst och så himla känd! t.e.x kissie hon tror att det är bara hon som får köpa saker för säger varje gång att hon inte vill berätta vart hon köpte sina bara för att då kommer alla härma henne?? vem vill härma henne och hon är inte först med allt heller som att dricka cola till frukost får bara hon göra med?? :S


 Postat av: gävleflickan

kan inte du visa lite mer bilder på dina vänner?

Svar: Joo jag vill göra det men jag får inte visa bilder på några av mina vänner för dom vill inte det x)


 Postat av: carro

Hejsan, älskar du någon nu

Svar: hej, nej det gör jag inte :P


Anonym

så du älskar inte nån i din familj? tack då!



2009-08-21, 15:04:32

Anonym

jamen jag tänkte i på det sättet -.-



2009-08-21, 17:04:16

Anonym

bajsungeeeeeeeeeeeeeee



2009-08-22, 13:19:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk