suck! -.-

2009-08-31, 19:31:55 / Kategori: Tolvans Vardag

sorry för min dåliga uppdatering men det var så att jag slutade kl 14:40 och bussen till skutskär gick 14:35 -.- fast jag behövde inte vänta så jätte länge på nästa buss för den kom 15:10.....sen när jag kom till skutskär så gick jag upp på mammas jobb för jag skulle få skjuts av henne hem men vi var tvungen att vänta på syrran med.....var verkligen skithungrig och trött för efter jag har bränt näsan nu så har jag mått dåligt och jag börjar bli förskyld känner jag för mamma är det och syrran är det lite med....står väl inte på först jag blir det....whatever! jag ändå gå till skolan imorn för jag går bara till 12:15 =D så då får jag lite mer tid till bloggning förhoppningskul =)

hmm....såg dethär påväg till gävle när vi åkte förbi stora enso? har dom byggt vindkraftverk där....bra! det är mkt bättre med sån el och jag hoppas att det blir många fler vindkraftverk :P och dom kan ju sätta många sånna där vid stora enso så dom blåser bort all skit lukt x)

här sitter jag å väntar att komma in och bränna näsan och nu ska det fan mig vara sista gången!

det vart lite mycket på svenskan tyckte jag så jag gick till toan och satt mig där och vilade en stund....perfekt att man kunde sitta mot fönstret där!

ser man min tuss i näsan som jag var tvungen att ha hela dagen i skolan -.- gissa hur många det var som frågade om det där ;O

btw jag tycker mina läppar ser lite stora ut på bilden ;D


Cissi

Ja, dom ska sätta upp 3 till sånna där vindkraftverk vid Stora sen ;)



2009-09-01, 19:31:52

martin

japp javet :P bra de!



2009-09-01, 19:57:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk