+ och -

2009-08-17, 19:53:49 / Kategori:

det fanns ju en del bra saker och dåliga saker med rättvik och allt som hände där så nu ska jag summera allt lite :P


+ med rättvik:

miljön: miljön där var helt underbar =D jag trivs som bäst när jag är på höga höjder (annat med frittfall). siljan ligger ju där och det är en väldigt fin sjö som man kan ta båt turer ut och kolla hur det ser ut =) det finns även en 627 meter lång brygga som går rätt ut i siljan eller så kan man bara gå ut i vattnet för det var väldigt långgrunt där så det var inte det lättaste att bada där x)

vidablick: vidablick är ett utsiktstorn som ligger 438 m.ö.h och man ser över hela siljan och rättvik =) jag tror vi såg ända bort till norges gräns så man såg väldigt långt =) så jag  tycker ni ska åka dit och kolla för det är värt det :P

inga myggor och mördarsniglar: japp precis som det låter =D inga myggor och mördarsniglar så det var ett stort + =D

- med rättvik:

barnen:  barnen i rättvik är väldigt dryga och konsiga -.- iallafall dom på campingen....... den ena skrek nånting till mig och följde efter mig så jag vart lite dampig men jag vågade inte äga nått till ungen så jag ignorerade ungen och gick iväg.....den andra gick iväg och frågade vad alla hette hela tiden...javet inte hur många men det var många den frågade -.- och den tredje javet inte hur många igen men det var många kullerbytter den gjorde hela tiden för den liksom gick eller sprang och sen bara gjorde den kullerbytta bara sådär flera gånger???




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk