Martin Hissar och Dissar! ;D

2009-08-11, 18:39:07 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
HISSAR


1. SOL..... älskar när det är sol ute för då kan man antingen sola(fast det behöver jag inte) och när det är helg och det är soligt ute och varmt så blir det hällarna oftast =D  ME LOVE HÄLLARNA!!<3


2. AKVARIEFISKAR.......nu tänker ni säkert att akvariefiskar är dom tråkigaste djuren som finns men så är det inte!! jag har typ haft akvariefiskar sen jag var 10 och det ända som krävs är att göra rent det lite då och då och fiskarna är juinte så jätte dyra för det beror på vilka man köper.....det är väldigt rofyllt att kolla på dom och dom passar väldigt bra in som möbel och så och ger lite färg i vardagen om ni fattar :P


3. MINA VÄNNER.....jadu vad skulle man klara sig utan sina vänner =D utan dom skulle min vardag vara grå!!<3



DISSAR!!


1.MYGGOR!!......varför måste myggor finnas?? dom är typ mat till fåglar men that´s it? sen plågar dom människan med att bita dom och ge alla kliande myggbett!!! och dom är grymt störande när man har släckt och man ska sova så hör man ett surrande i närheten men man ser den inte så man kan inte döda den  O_o!!!!


2. MÖRDARSNIGELN!!.......mördarsnigeln är grymt äckligt!! dom kryper runt på änns gård eller på vägen och oftast som nu när det nyss har regnat så kommer dom fram och sen blir dom bara överkörda på vägen så det ligger en massa äckel rester efter dom!!




Emma

Är jag en av dina vänner då? :P



2009-08-11, 22:30:01

Martin

jaa det tror jag fast det bror på vilken emma det är x)



2009-08-12, 00:09:52 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk