intressant :O

2009-08-29, 16:08:43 / Kategori: Tolvans Vardag
 jag har ju läst kissies blogg och en massa andra bloggar ett tag nu men det har ju vart bloggkrig mellan dom stora bloggarna där dom skriver dumma saker om varandra å så och en av fajterna har ju vart om rykerna om att kissie är polsk å så för när hon vart ovän med amir så spred han rykten om att hon är polsk men hon nekade det och säger att hon inte är det men när jag gick in på kissies blogg och kollade lite längre bak i tiden då hon inte var känd bloggare så hittade jag denna bild :O

okey för er som inte ser vad som står i det inringade området så står det där: idag kom min kusin hit från Polen...

så där har vi beviset att kissie är polsk eller har polska släktingar!

btw jag tog bort dom andra texterna på bilden för det var bara ointressant snack -.- jag gjorde om den lite på paint bara och som ni ser så har ja inte ritar talangen x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk