FÖRKLARING NR 2!

2009-08-11, 15:57:33 / Kategori: Tolvans Vardag
 
När jag ändå har förklarat vad VVSS står för och vad bastuflotten är så ska jag underlätta er med att förklara vad hällarna är = )

 En häll är typ ett slät berg vid havet :P det fins typ 100 olika hällar där jag bor som har många olika namn :P
hällarna är bara helt underbart tkr jag för det är rofyllt att vara där och det är nära havet om man är ofta ostörd där =D
själv är salamander hällen min favorit för där brukar min familj nästan alltid vara på :P so om ni inte har vart ute på nån häll så går ni miste på nått det lovar jag ;D

och jag tänkte att några bilder ska underlätta er att förstå vad en häll är :P
    

               

här är hällörarna eller igentligen bara en liten del av den hällen men där brukar jag vara med mina kompisar ibland och jag bl.a tältat här ;D vilket inte gick så bra för jag var uppe till 09:00 då typ -.-


                           

här är matthällen där jag är sällan men jag var där med kompisarna för en vecka sen typ:P den är liten men bra för det var varmare i vattnet där för det låg inte direkt vid havet =D


                        

en bättre bild på hällörarna med kompisarna =)

                     

nån häll vid skeppsholm med kompisarna :P

      
                                      

och till  sist kommer en häll där vi var dom senaste två gångerna med familjen och några andra :D hittatde tyvärr ingen bild ifrån salamanderhällen =/

så nu hoppas jag att ni förstår vad en häll är och så men om ni undrar nått så äre bara att fråga på ;D

hare bra för det har jaa! ;D

vikkan

snygg bild de där va på oss då :o x)



2009-08-11, 16:47:53

cissi

ÄLLSKA hällarna! <3



2009-08-11, 17:00:58

Martin

japp :P



2009-08-11, 18:00:25 URL: http://martintolvan.blogg.se/

Martin

jaa man måste bara göra det =D



2009-08-11, 18:00:46 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk