;)

2009-08-28, 21:08:23 / Kategori: Hemligheter

hmm min nya ide var ju att säga nått som ni inte vet men jag kan inte garantera varje gång att ingen vet det så vissa gånger visste redan några gånger och andra inte så ni är förberedda på det =) okey?

låt se nu då vad jag kan säga till er den här veckan då..........

tänkte prata lite om vanor som måste funka varje dag för att jag ska må psykisk bra varje dag... om vi börjar på morgonen så måste jag ha oboyen till vänster och mjölken till höger på en rak rad framför och sen ha muggen till vänster framför oboyen och sen skeden rak brevid muggen och sen två rostade mackor bredvid skeden på en rak linje... sen är det så när jag ska till skolan å så, så har jag mobilen och nycklarna i högra fickan och buss kortet i vänstra fickan med en bomulls tuss för ja har börjat blöda näsblod igen nu när jag började skolan s jag ska åka och bränna näsan för FJÄRDE gången nu på måndag-.-sen äre så att jag känner att jag måste blogga minst två gånger om dagen för annars sviker jag er känns det som....sen när jag ska sova så måste jag ha min hög med kläder i hörnan av sängen och jag måste ha min stol på ett exakt ställe bredvid sängen som jag kan lägga mobilen på.......

så nu vet ni det om mig =) har ni några funderingar så kommentera bara inlägget!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk