=)

2009-08-22, 12:20:10 / Kategori: Tolvans Vardag
                 


Postat av: Rebecca N

Allvarligt Martin, HUR kan du gilla Kissies blogg? ;O


Svar: Jag har läst kissies blogg i flera veckor nu och jag tycker att den är den bästa bloggen :P fast hennes attityd suger för hon tror hon är bäst och så men hon är inte så i verkligheten uatn hon provocerar fram allt så hon ska få mer besökare och det lyckas hon för hon har ju haft ca 60,000 unika besökare för jag tror själv att hon inte är så som hennes roll som kissie.....men jag känner henne så jag vet inte....men jag tycker hennes blogg är intressant men jag tar allt hon skriver med en nypa salt för hon tror att hon har en egen stil och allt och hon tror att folk härmar henne om dom har samma kläder på sig men hon tänker inte själv på att hon kanske härmar någon annan?? men på bloggen falsk sanning får man reda på vad dom stora bloggarna ljuger om....en bra blogg faktis =)


Camilla

det var jag som sa om falska sannning bloggen;)



2009-08-22, 14:48:15

Anonym

japp :P



2009-08-22, 14:50:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk