Väntade länge, för ingenting

2011-05-24, 19:50:09 / Kategori: Skolan
Idag har det varit den absolut trökigaste dagen i skolan, började halv nio som vanligt. bara de som hade rest skulle komma till skolan. SJälvklart satt  man helt själv med läraren första halvtimmen....Sen kom det en till och det var bara vi som gjorde klart resterna (Många sket i att komma till skolan trots de haft rester). Så det var bara jag och amanda x)
Sen slutade lektionen kl 11 och alla kunde gå hem, förutom jag...För jag hade ett matteprov kl 3 -.-' Kul och vänta 4 timmar på ett prov? Gick ner på stan och käkade på donken och shoppade lite (Ni får se det senare). Läste mina mejl innan jag skulle dra iväg till provet, då skrev min mattelärare att hon att jag skulle göra prov på kapitel 2. Och jag som trott och pluggat som fan på kapitel 3... ÅÅÅÅHHHHHH!!!!! Så provet gick as dåligt och jag kommer säkert få IG i Matte B. Men ska mejla och höra lite om jag kan få en ny chans!

That´s my day



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk