Hunger

2017-09-23, 21:45:41 / Kategori: Tolvans Vardag

Hallo!

Här är det Lördag och solen har strålat hela dagen, jobbar hela helgen + mån/tis så har några dagar tills sista lediga dagen sen återstår arbete på Torsdag och sen bär det hemåt en snabbis till Sverige innan flyget går mot varmare breddgrader :)
Tog en promenad på förmiddagen och sen har jag arbetat resten av dagen. Fortsatt väldigt lugnt och inte stressat nått sen jag kom hit, så skönt att få komma hem efter att ha jobbat och ha energi kvar. Jag och min kollega tog våra två kunder in i minibussen och åkte runt i grannkommunen i över en timme. Fantastisk vacker natur som jag aldrig skådat tidigare! Blev alldeles lyrisk :D

Annars händer det inget speciellt, ska ha samtal med bemanningsföretaget på Måndag om hur vi ska göra efter min semester, jag tackade nej till förlängt vikariat här då jag känner att det är för tråkigt och ensamt här. Finns bara en matbutik and that's it!
Jag vill ha lite folk och rörelse så min fritid blir mer spännande, vill inte stänga in mig på rummet så fort jag kommer hem och jag orkar inte fjällvandra jämt haha :P

Aja får se vad dom säger, finns många företag att välja mellan annars.

Nu ska sova och låta dagarna bara susa förbi för nu vill jag hem och härifrån!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk