Fick mig en chock

2010-10-12, 16:05:01 / Kategori: Skolan
Ska försöka få med allt kortfattat!
Dagen började som vanligt att åka till skolan, hade omvårdnad på morgonen då vi håller på med hjärnan och så...
När det blev lunch och skulle gå och hämta yoghurten så stod det en tjej framför och bakom mig, tjejerna kände varandra för den som stod bakom mig sparkade på hon framför för att få kontakt med henne, då vände sig tjejen framför mig och gav mig värsta blicken för hon trodde jag sparkade på henne, Ja sa bara va? och hon sa: Varför sparkade du på mig? Jag: Haha jag har inte sparkat på dig?
Men då klev tjejen bakom mig och räddade mig från den pinsamma situationen x)

Hade svenska senare på dagen, hade muntlig redovsning med tre till personer om en speciell tid i historien. Eftersom jag vart borta i två veckor kunde jag ingenting så jag fick bara stå där framme och se ut som ett fån, sen så var en sjuk också. Hej IG! Fast dom andra två lyckades rädda allt bra ^^
Sista lektionen var jag på ambassadör möte, för imorgon ska jag vara kvar efter skolan och ha info kväll för alla 9or som vill gå på polhem. På mötet sa dom att det kommer ske lite förändringar tills nästa år, Först så byter min linje "Omvårdnadsprogrammet" till "Vård och Omsorgsprogrammet"...ganska onödig förändring?
Sen så kommer alla skolor i sverige införa så vi får betyg A-F precis som i USA. Alltså kommer inte IG/G/VG/MVG finans kvar mer. Det är ju delvis bra för då blir det mer rättvisare betygssättning efter varje individ?
Dom sa även att det kommer ske förändringar bland kurserna vi läser och göra så skolan får mer makt och vi inte har lika mycket valmöjligheter -.-'
Komemr bli lite konstigt under sista skolåret gissar jag...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk