grått

2010-03-19, 16:29:25 / Kategori: Skolan
känner verkligen hur stor skillnaden är mellan en solig och grå dag.
vi hade ingen lärare på morgonen före lunch. så vi kollade kollade på film och gjorde lite allt möjligt och tog en lååååång lunchrast x)
jätteskönt att det är fredag nu för jag kände ig helt off innan.....
har inte så mycket planer men ska försöka få med mig gänget till ungdomsgården!


hanna älskar både min blogg och sin krona ^^

.

anonym

du vill väl att man säger vad man tycker om din blogg?? Och jag tycker den har blivit jätte dålig.... med tanke på allt om miljön osv..... så tråkigt att du ska behöva skriva om det!



2010-03-21, 18:10:25 URL: http://anonym

Martin"tolvan"

tråkigt att du ska behöva vara anonym.

Om du vill veta så är du den enda som jag har hört något dåligt ifrån. tråkigt att du ska behöva tycka så men det står faktisk Natur i min header så det är inget nytt.



2010-03-21, 18:37:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk