lyssnande dag+ny design?

2009-10-05, 16:32:22 / Kategori: Skolan
skönt att vara hemma efter allt lyssnande idag...har lyssnat på många olika saker så jag var helt slut efter skolan!
har funderinga på att byta design eftersom jag har fått erbjudande på en design så javet inte om jag ska byta eller inte? har ju bytt mycket och om jag ska byta så måste jag ju göra om allt igen och det orkar jag inte nu men jag kanske byter i framtiden när ingen är beredd!
har även en test vecka med en sak..några vet redan om det men inte så många tror jag men jag kommer avslöja allt senare i veckan så ni förstår allt och det var ju den saken som jag inte ville avslöja tidgare! kul sak tycker jag =)
har fått ihop många blogg ideer inatt och jag var tvungen att skriva ner dom så jag inte skulle glömma dom vilket jag har gjort nu så jag måste kolla på det för att komma på det igen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk