nervös!

2009-11-10, 09:41:35 / Kategori: Skolan
har nyss haft engelska bara..kollade även och statistiken på bloggen nyss och såg att jag hade en tangering av besöksrekordet -.- en till så hade jag fått besöksrekord men det avr kul att så många var intressarad att se hur min resa har vart =)
är nervös för det blir svininfluensa spruta idag efter skolan! är nästan hundra på att jag kommer bli sjuk men jag vill verkligen inte missa nått i skolan nu för jag har en del att ta igen och om jag inte tar sprutan så kanske jag blir jätte sjuk....hoppas jag inte blir allt för sjuk bara!
tänk om jag skulle bli jätte sjuk då? vill verkligen inte vara det på fredag för då ska jag hålla tal i skolan och sen ska ni få veta den hemliga saken som jag har sagt i flera veckor!
det är ju sista veckan i skolan nu och sen äre bara apu och sen går jag bara två dagar innan jullovet =D
ska försöka börja på nån skidklupp så jag kan ta skidåkandet på allvar! har tränat länge så jag är nog redo för det..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk