rastblogga :P

2009-08-27, 13:06:43 / Kategori: Skolan
tjena alla bloggläsare ;P har långrast nu till nästa lektion och vi har ju tre datorer här i våran korridor så nu kan jag blogga på skolan när jag har rast :P fast jag har inga bilder här så jag kan inte lägga ut nån :P idag i skolan så har jag haft matte A och den kursen är as lätt :O trodde inte det innan jag började här för den är typ som i åttan på rotskär :P bara bra för min del =) har börjat lärt känna min klass riktigt bra nu :P är lite 9ab stuk på min klass tycker jag för dom är väldigt trevliga tycker jag =) dom har märkt nu att jag har blogg och dom att jag ska skriva nått om varje men det kan dom glömma för jag kan inte all namn x) snart har jag mentorstid för vi ska planera lite om teambuildingen(stavfel) och sen ska jag bada på idrotten på fjärran höjder :P så jag kommer typ komma hem as sent :O så jag bloggar väl vid sex tiden om jag orkar :O
kollade vilka bilder som fanns och man kunde ju ta dom senaste bilderna man lag ut :P så jag kan bara lägga ut bilderna som jag har lagt ut bara =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk