Intensiva dagar

2017-06-05, 21:46:07 / Kategori: Tolvans Vardag

Måndag, ny vecka och nya beskymmer säg...

Haft fullt upp senaste dagarna och riktigt roligt har jag haft det!
I torsdags åkte jag ut till Gårdskär direkt efter jobbet och fixade inför morfars fest i helgen. Sov kvar hos föräldrarna och åkte en sväng och jobbade 7-13 på fredagen, direkt efter blev jag upphämtad av syrran och kusinerna och vi bilade ner till Stockholm. Spenderade kvällen på Gröna lund och kikade på Veronica Maggio, grymt mycket folk (Ca 17,000) men härlig stämning och jag var nöjd att bara vara och knalla runt :)

Lördagen inleddes med festligheter från kl13-01 och firade morfar som fyllt 80 år, jätte kul att träffa släkten och ha trevligt. Sånt man mår gott av och tar med sig hem till ensamheten. 
Blev en hel del alkoholförtäring men då är allt som vanligt haha ;)

Söndagen lunchade vi hos mormor & morfar och åt resterna från gårdagen. Var inte bakis tack och lov!
Kvällen spenderades ute på långpromenad med kompis, sen sov jag gott Zzz Zzz...

Idag jobbade jag 7-16, känner mig sliten in på djupet och har fått en lätt förkylning som jag hoppas ger med sig och inte bryter ut nått. Har inte råd att vara sjuk! Vill inte behöva jobba bakom flanör ;D

Här kommer ett urval från helgen:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk