Party 19-06

2017-07-30, 21:07:14 / Kategori: Tolvans Vardag

Söndag kväll och jag har inte vart ute nått idag, fick bli en slappdag i soffan bara. Sliten i kroppen efter dessa veckor med alkohol och massa mat. Är ur form och jag lär ta tag i motion och kost igen så jag inte skenar uppåt med vikten, stackars levern haha :P

Igår festade jag med kompisar hemma på min balkong, riktig skön kväll och trevligt hade vi! 
Sen stack vi ut på Söderhielmska först, trevligt till en början men sen blev jag arg och grinig för jag fick vänta 50 minuter på en drinkjävel!? Bartendern på övervåningen dissade mig totalt och tog andra människor före mig gång på gång...
Efter det drog vi ner på Harrys och festade vidare, träffade på ett killpar och deras kompisar som var väldigt trevliga och dansade hela natten. När nattklubben stängde hade mina kompisar stuckit hem och jag vart bjuden på efterfest på Öster hos paret och med deras gäng. Vi rökte vattenpipa och pratade på tills solen gick upp och Gävle vaknade till liv. När klockan var 06 låg jag äntligen i min säng och somna på stört, hade så gott som nyktrat till helt. Sov bara några timmar eftersom jag inte ville vända på dygnet helt, misstänker att jag kommer få svårt att somna inatt med tanke på att jag inte rört mig alls idag ;(

Aja nu ska jag slappa vidare!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk