När drömmen blev sann!

2017-07-21, 23:20:39 / Kategori: Tolvans Vardag

Idag var dagen med stort D!

Tillbaka från semestern och skulle börja kl 15, gick till jobbet en timme tidigare för jag hade en sak att säga till chefen. Efter mycket beslutsamhet har jag nu valt att avsluta min tjänst på Humana, dags för mig att pröva lyckan i Norge.
Har inte fått en tjänst där än och lär inte få så länge jag inte sagt upp mig då uppsägningstiden är på 3 månader, har jag tur får jag sluta i September. Jobbförfrågningarna har rullat in i stort sett varje dag men med för kort varsel tyvärr. Har fixat en plan ihop med chefen om jag ej hinner få jobb i Norge tills jag slutat, så jag kan känna en ekonomisk trygghet.

Sen är det ju det här med min lägenhet jag måste hyra ut i andra hand, känns dumt att säga upp den om jag vill tillbaka om 6månader? Har ett par som jag känner som ska på visning om några dagar, hoppas allt går smidigt och bra :)
Säljer också bilen som går till handpenning och trygghet i starten.

Nej nu måste jag försöka varva ner, väntas jobb 7-21 imorn...

Här kommer en bild från nyhetsbrevet chefen skickade ut idag:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk