Last day of summer

2017-07-20, 22:10:30 / Kategori: Tolvans Vardag

Godkväll kära läsare!

Sista semesterdagen och jag har inget att klaga över, så otroligt nöjd med min semester och schemat har varit fullspäckad!
Idag spenderade jag sista dagen vid Gårdskärs fiskehamn och blev bjuden på abborremiddag, inte varje dag man får äta. Extra kul när abborren är egenfångad, salladen och potatisen egenodlad. Allt blir så mycket godare och fräschare :)
Jag hann med två dopp i havet, första för i år. Hoppades sommaren kommer med lite sol och värme snart!

Imorn är jag åter i arbete kl 15 och ska jobba hela helgen. Ska gå en timme tidigare till jobbet och prata med chefen, hon kommer inte bli glad av det jag ska säga haha ;P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk