Nu sommarjobbet körs igång!

2013-06-19, 23:01:44 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjäna! Kom nyss hem efter ett gympass med kompis, fast jag gymmade inte så mycket. Är ganska seg i kroppen så jag fokuserade mest på att stretcha ut alla muskler och bli lite vigare som också är ett mål än att bara bli starkare.
Tidigare idag tog jag bilen in till Gävle och lunchade med Frida, sedan till frissan och gjorde mig sommarfin, till ingen nytta när jag ändå kommer jobba nu tors, fre, lör, sön, tis, ons. Så kommer vara lite mör för de tar så mycket på krafterna och kommer vara riktigt död på söndagen då jag jobbar 07:15-21:15 (med 3,5h rast). Ska inte klaga när man tänker på pengarna som kommer in på kontot sen, då får man de man är värld! Skönt att de blir lugnare i Juli och kan njuta av sommaren om nu vädret är på bra humör?
 
Men nu vet ni att jag kommer ha fullt upp de närmsta dagarna så ni förstår varför uppdateringen inte kommer vara så intressant. Ska försöka klämma in några bilder från studenten och andra tillfällen när jag orkar föra över bilderna till datorn.
Ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk