Gympass & Kvällstankar

2013-06-11, 23:25:26 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena! Vilken dag det hat varit, som jag skrev tidigare åkte jag till Gävle med rullskidorna. Trodde jag skulle vara helt slut hela kvällen, men kände mig pigg så det fick bli ett 2 timmars gympass och jag köttade på riktigt bra! Känner att jag orkar mer än i början fast det syns inget än. Det är ju de man vill, blir så avis när jag ser andra på gymmet som har så snygga kroppar =(
Och om jag ska satsa inom modell branchen krävs det faktiskt att man har en snygg kropp, är ju inte tjock och jag känner mig inte ful på nått sätt men som modell säljer man sitt utseende/produkter etc och då är det ett väldigt stort plus om kroppen ser prima ut! När man söker runt bland olika agenturer så är första intrycket som gäller och då kan jag lätt väljas bort utan att de ger mig en chans att visa vad jag går för.
Aja tror inte ni är så intresserad att höra mer av det som surrar runt i mitt huvud :P
 
Ska plåta mig själv nu på ett väldigt speciellt sätt som någon aldrig sett mig tidigare som!
 
Just wait and see ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk