Fick en son inatt ='(

2012-12-07, 22:48:38 / Kategori: Tolvans Vardag
Jag är på en en ganska stor ö någonstans i medelhavet med min familj + farbror och hans fru. Sedan kommer en dam fram som håller i ett barn och säger att den är min. Mamman hade tydligen gått bort/eller bara skitit i barnet och jag som var farsan tydligen och då fick jag ta hand om den. En son runt 1 års åldern hade jag fått, till en början var jag skeptiskt och osäker hur detta skulle gå för jag är ju inte redo att bli farsa? Men efter ett stund när jag fått hållt och kollat på min vackra son försvann allt tvivel och jag var redo att bli den bästa pappan i världen!
 
BAM..... Sen vaknar jag upp och insåg att det bara var en dröm, blev så otroligt besviken för drömmer var så väldigt verklig och jag trodde verkligen att jag hade fått en son, som var så otroligt vacker.
Jag har alltid tvivlat om jag vill ha barn i framtiden eller ej, men nu är jag säker på vad jag vill. Fick upp mina okända faderskänslor inatt och jag önskade sååååå mycket att jag kan få en lika vacker son, eller dotter nån gång i framtiden!
 
/MVH a new side of Tolvan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk