Slapp måndag!

2012-04-02, 17:30:56 / Kategori: Tolvans Vardag
Halli hallå, nu börjar en ny vecka med nya trubbel och nya minnen. Måndagar är som vanligt väldigt tråkiga och inte mycket sker. Hade elsäkerhet första lektion, som vanligt höll den typ på i 20min (Ska egentligen hålla på 1h & 10min). Sedan på hemsjukvården hade jag muntlig redovisning, gick superbra fast min hjärna var borta på semester.
På lindrande vården gjorde vi klart collaget och sen fick vi träna på taktil massage (Handmassage), men det är så tråkigt så det blev ryggmassage istället.

Tror jag borde bli massör, masserade Anisa, Morgan och Goreth idag. Masserar typ varje dag och jag tycker det är kul. Är bra på att hitta de rätta punkterna och kan rätt teknik  så därför är jag väldigt eftertraktad på omvårdnad som tigger massage ;)

Händer ikväll då? Det får ni ej veta, blir UG först, sedan ska jag göra en massa haram, se zp balaq och sånt. No big deal ;)

Halal

fy fan morning morning haru blivit arab elr vadå göra en massa haram??



2012-04-03, 00:11:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk