Funderar på att sluta blogga...

2011-09-26, 22:14:23 / Kategori: Tolvans Vardag
Det här med bloggandet känns lite tråkigt och omotiverande. När det inte händer så mycket i vardagen och jag tar lite bilder då och då som ändå syns på facebook är det lite onödigt att göra det här med. Har helt enkelt tröttnat på att blogga, när jag startade bloggen 2009 var mitt mål att bli känd. Jag hade läst hur stor kisse, kenza och blondinbella blev på att bara, blogga...
hade inte så många läsare i början, lärde mig med tiden att blogga om det som har med sin personlighet att göra. så det blev mycket humor, fick upp ögonen för fotografering sen. då blev mitt mål bli en stor fotograf, att få många läsare som uppskattade det man gjorde, slutade med provocerande efter alla bloggbråk och konsekvenser som det fick. och jag nådde mitt mål delvis, uppskattades av alla mina läsare, fick massvis med fina kommentarer och inget kränkande alls skrevs här. Men hade fortfarande inte så många läsare.

så jaa....har helt enkelt tröttnat på att stå stilla som jag gjort länge nu. ska sova på saken så vi får hur det slutar, passa på och skriv nu avd ni känner om ni vill få ut det innan det kanske kan vara försent

Emelie forsberg

Neej! Sluta inte! Det är så roligt att titta på alla dina fina bilder du knäpper! :)

Dom ser bättre ut här än på fb :)



2011-09-27, 12:41:33 URL: http://mjjaaoow.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk