Här är startordningen för ESC på lördag:

2011-05-13, 13:49:00 / Kategori: Tolvan Tipsar
#↓ Land↓ Artist↓ Sång
(Översättning)↓
Språk↓ Placering↓ Poäng↓
1 Finland Finland Paradise Oskar "Da Da Dam" engelska ? ?
2 Bosnien och Hercegovina Bosnien och
Hercegovina
Dino Merlin "Love in Rewind"
(Återspolad kärlek)
engelska ? ?
3 Danmark Danmark A Friend In London "New Tomorrow" (Ny morgondag) engelska ? ?
4 Litauen Litauen Evelina Sašenko "C'est ma vie" (Det är mitt liv) franska,
engelska
? ?
5 Ungern Ungern Kati Wolf "What About My Dreams?"
(Vad sägs om mina drömmar?)
engelska,
ungerska
? ?
6 Irland Irland Jedward "Lipstick" (Läppstift) engelska ? ?
7 Sverige Sverige Eric Saade "Popular" (Populär) engelska ? ?
8 Estland Estland Getter Jaani "Rockefeller Street" engelska ? ?
9 Grekland Grekland Loukas Giorkas feat.
Stereo Mike
"Watch My Dance"
(Titta på min dans)
grekiska,
engelska
? ?
10 Ryssland Ryssland Alex Sparrow "Get You" (Ta dig) engelska,
ryska
? ?
11 Frankrike Frankrike Amaury Vassili "Sognu" (Dröm) korsikanska ? ?
12 Italien Italien Raphael Gualazzi "Madness of Love"
(Kärleksvansinne)
italienska,
engelska
? ?
13 Schweiz Schweiz Anna Rossinelli "In Love for a While"
(Kär för en stund)
engelska ? ?
14 Storbritannien Storbritannien Blue "I Can" (Jag kan) engelska ? ?
15 Moldavien Moldavien Zdob şi Zdub "So Lucky" (Så tursam) engelska ? ?
16 Tyskland Tyskland Lena Meyer-Landrut "Taken by a Stranger"
(Hänförd av en främling)
engelska ? ?
17 Rumänien Rumänien Hotel FM "Change" (Förändring) engelska ? ?
18 Österrike Österrike Nadine Beiler "The Secret Is Love"
(Hemligheten är kärlek)
engelska ? ?
19 Azerbajdzjan Azerbajdzjan Ell & Nikki "Running Scared" (Bli rädd) engelska ? ?
20 Slovenien Slovenien Maja Keuc "No One" (Ingen) engelska ? ?
21 Island Island Sjonni's Friends "Coming home" (Kommer hem) engelska ? ?
22 Spanien Spanien Lucía Pérez "Que me quiten lo bailao"
(De inte kan ta ifrån mig
det goda jag har levt
)
spanska ? ?
23 Ukraina Ukraina Mika Newton "Angels" (Änglar) engelska ? ?
24 Serbien Serbien Nina "Čaroban" (Magiskt) serbiska ? ?
25 Georgien Georgien Eldrine "One More Day"
(Ytterligare en dag)
engelska ? ?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk