Jag har varit gravid

2011-03-04, 19:27:15 / Kategori: Humor
Inatt drömde jag en speciell dröm, ganska komisk om man får uppleva det. Jag var nämnligen gravid! Hög gravid i nionde månaden och min mage var satans stor.
Jag var fortfarande "mig själv" fast gravid? men jag skulle inte skaffa barn åt mig själv, utan till min klasskamrat Laura x) På nått sätt kunde hon inte föda barn och jag skulle hjälpa henne med att föda hennes barn. Jag kunde känna barnets huvud och armar. Sen när det var dags att föda försvann plötsligt min mage som blev platt och pofff blev laura tjock för att hon fick barnet i sin mage? så vi skulle åka till sjukhuset för att föda barnet.
Fattar inte mycket av drömmen, men det är andra gången på kort tid jag drömmer om att jag är gravid. Vad ska det betyda????

Sen så vaknade jag och jag somnade om och kom in i nästa crazy dröm. Jag umgicks med en massa folk i en skog, sen så vart vi hungrig och skulle gå för att käka på en restaurang. Plötsligt stod jag själv utanför volvo affären i Gävle. jag väntade länge men ingen kom så jag gick längs vägen och på vägen åkte det en jävla massa stadsbussar överrallt. Sen träffade jag på kompisarna och jag vaknade igen. Så då bestämde jag mig för att gå upp och inte somna om igen!

Haha I really look forward to my next dream tonigt ;)

Wickan Ahlin - Make Up Artist

Hej! :)

Jag har nu frågestund på min blogg, fråga precis vad du vill! :)

Allt från sminkfrågor, drömmar och det pinsammaste som hänt ! ;)



Tack!



2011-03-04, 23:15:32 URL: http://wickanahlin.blogg.se/

cicci

ja drömmar .... de kan va precis va som helst :) men de kan vara rätt kul o läsa om som detta :) kram



2011-03-07, 23:04:09 URL: http://qdela.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk