Fotojobb - Fotografera eventet med GGIF

2011-03-05, 16:17:32 / Kategori: Tolvans Vardag
hellu, nu kom jag nyss hem från ett fotouppdrag jag hade idag. Skulle fotografera middagen och det som hände där som GGIF annordnade ^^
Jag är ju webbdesigns och Inläggsansvarig för deras sida så bilderna jag tog idag ska både vara till header och ett inlägg om dagen. Man kan säga att deras hemsida är som en blogg för det kommer komma upp händelser undan för undan. Man känner ju sig lite speciell att jag får det uppdraget trots att det finns 2 andra proffsfotografer med i styrelsen. Avis som fan på deras kameror och utrustning!!

Sen efterråt passade jag på och fota lite det naturen hade att erbjuda, det är ju ganska blött och blaskigt ;S



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk