Blivit duktig ja!

2011-03-24, 11:11:01 / Kategori: Tolvans Vardag
Sorry för att jag inte bloggade mer igår, men när jag kom till syrran var hennes data avstängd och jag orkade inte sätta på den igen. Men jag ska försöka berätta lite om gårdagen. Var faktigt väldigt duktig tycker jag!
Tog 2 venprover igår, en i armvecket och en ovanför handen på två patienter. Var lite nrvös hur det skulle gå men lyckades på första försöket ;) Fick även göra en bladderscan (Ultraljuds undersökning på urinblåsa). Fixa EKG, gå på magnetröntgen etc...
Idag jobbar jag kväll precis som jag gjort de tidigare dagarna, så jag kommer hem sent idag och ska sova hemma inatt. Är ledig fre,lör och sön så då är jag hemma och kan blogga. Tog även en bild igår hur jag ser ut när jag jobbar som ni får se sen när jag sitter vid datorn.

Hörs!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk