Welcome to Gårdskär del 1 - Våran vackra skärgård!

2011-06-30, 20:16:15 / Kategori: Tolvan Tipsar
Gårdskär (Min hemby) erbjuder mycket vackert att se på, många event året runt och bra by anda! Jag kommer nu en längre tid framåt visa er Gårdskärs bästa sida. Jag har visa er foton när det händer saker här, så det behöver jag inte visa igen. Men idag börjar jag med att visa er vad våran vackra skärgård har att erbjuda:


joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram



2011-06-30, 21:40:29 URL: http://domkallarmighannes.com

Maria

Åååh vilka fina bilder :D Speciellt den näst sista bilden!



2011-06-30, 23:44:33 URL: http://hallonmia.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk