Vad fan ska jag blogga om?

2011-01-09, 19:04:52 / Kategori: Tolvans Vardag
Riktig bloggtorka för tillfället, inte lätt att få ihop många inlägg när man ligger i soffan hela dagarna?
Imorgon börjar skolan och hoppas min hosta är lite lindrigare så jag slipper hosta hela tiden. Har ganska svårt att somna om nätterna så jag kan anta att det inte lär bli mycket till att sova inatt... Kan ni få mig frisk, då kan jag blogga normalt och jag har varit sjuk sedan måndag. Ni kanske förstår min situation? vill inte förlora läsare så mitt tips till er att kolla runt gamla inlägg på bloggen eller lägg till mig på Bloglovin så ni får veta direkt när jag bloggar. Eller så klicka ni på "Humor" i kategorierna så ni får er ett skratt. Ni kan klicka på "Hemligheter" i kategorin med, då får ni läsa en massa hemligheter om mig som jag skrev i början av min bloggkarriär ;)

Återkommer när det finns något vettigt att skriva om!


Tyckte denna bild var passande nu

eCigg

ecigaretter.eu söker annonsplatser mot ersättning! Se mera: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30



2011-01-10, 01:20:36 URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk