Idag orkar jag inget

2011-01-27, 20:45:19 / Kategori: Tolvans Vardag
Hmm, huvudvärk är inget jag gillar. har varit upptagen hela dagen och är äntligen hemkommen nu. Dagen började inte bra och slutade itne det heller....
Min buss skulle ha gått 08:25, men den kom aldrig. Blev ganska sur över att jag inte skulle komma i tid till skolan. Nästa buss skulle gå 09:45 och dte kunde jag inte vänta på! Som tur var finns det alltid en nödlösning, nämnligen mormor och morfar som bor nära mig. Fick skjuts in av dom och kom bara 5 minuter sent, puh!!
I skolan ahde vi idrott där vi körde en massa sporter och annat skit. Ganska kul. Efter det skulle vi på studiebesök på Kemi labb på sjukhuset, var ganska kul och det var mycket man skulle komma ihåg. Hann iväg en stund efter skolan till syrran som sen skjutsa hem mig då hon ska sova här i några dagar. Hann aldrig komma hem utan fick åka direkt till morbror som fyller år. Grattis till han! Dryg dag + Vätskebrist = Rejäl huvudvärk.

Bye bye, syns imorgon när allt är som det ska



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk