Tema dag på G med provocerande

2011-02-04, 20:10:00 / Kategori: Tema dagar
Ni som följt min blogg länge vet att jag haft tema dagar tidigare, för er nya eller de som glömt menas det att jag säger ett tema jag kommer hålla mig till varje inlägg under en dag. Som t.ex. humor, då kommer jag bara göra humoristiska inlägg! förstår ni?
De temat jag tänker ha nu är "Provocerande". Kommer bli kul och ska försöka göra mitt bästa. Blir säkert en massa videos och text som kan anses stötande, så håll utkik (Troligtvis på söndag) efter den dagen ;)
Vill ni se äldre tema dagar klickar ni på "Tema dagar" i kategorin.

Låter inte det bra? KOM GÄRNA MED MER FÖRSLAG INFÖR TEMA DAGAR I FRAMTIDEN!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk