Jag ska ha en fotoutställning och sälja mina foton den 8 Maj ;)

2011-04-26, 23:08:39 / Kategori: Tolvans Vardag
Jaa ni läste rätt, en släkting till mig ringde och frågade mig om jag ville komma till gävle den 8 maj och ställa ut mina foton på ett ställe så folk kunde komma och kolla och köpa om dom nu vill det. Ska bli jättekul att ha min första proffisionella utställning! Återkommer med plats och tid ;)

martin

Hejsan



Jag driver en humorblogg på humor.blogg.se

Där jag publicerar roliga klipp, artiklar, historier och bilder. I dags läget är jag



själv om allting och publicerar ungefär 10 inlägg om dagen och har gjort det snart ett



år. Jag är nu på jakt en skribent och partner till sidan så vi kan göra den ännu bättre!



Är du intresserad av detta så hör av dig på bloggen så återkommer jag till dig så fort



som jag kan :)



mvh

Martin

Humorblogg



2011-04-27, 13:05:14

Natalie

Gud vad kul!

När och var ska utställningen vara? :)



2011-04-28, 17:02:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk