Fullt upp på jobbet!

2011-04-11, 17:45:26 / Kategori: Tolvans Vardag
Usch vad trött jag är idag, så jobbigt att gå upp vid fem och sen jobba en massa. Idag var det fullsatt på avdelningen för första gången sen jag började, så det fanns en massa att göra. Tog så många blodprov på morgonen så jag fyllde upp 15 rör x) Men det är bra träning och jag har bara "misslyckat" 2 gånger då patienten har trådsmala blodkärl sedan jag börja sticka för nåra veckor sen. Efter proven får jag registrera rören på datorn och sen gå iväg med dom till Kemlabbet som analyserar dom. Trivs så himla bra och personalen är underbara!!!! pratade med vårdnehetschefen för att söka sommarjobb på avdelningen, hoppas jag får komma dit igen till sommaren, eller någon helg under våren?
Denna vecka jobbar jag förmiddagspasset mån-tors, sen ledig hela helgen. Behövs verkligen för jag har en del här hemma som måste fixas.

See yah



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk