Hur ska jag klara mig utan min älskling?

2010-09-13, 17:31:19 / Kategori: Tolvans Vardag
Lånade bort min käraste kamera till morgan och emelie. Får tillbaka den imorgon, Hur ska jag klara mig utan att ta en endaste kort? Får se om jag har bilder som inte har publicerats än, lär ju bli svårt...
Ska om en stund iväg och fira vikkan som fyllde igår, ska svulla mig ännu mer. Men jag FÖR FÖRSTA GÅNGEN blev riktigt sugen på en Räk/fetaost sallad. Måste ju bli lite mer hälsosammare, Fast det kommer bli svårt när jag ska käka ute i 2 veckor utomlands.
Ska gymma senare idag med tjejerna så då mår man ju lite bättre när man ser sig själv i spegeln?

Vi får väl se hur jag ska kunna göra fler inlägg utan kamera ;/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk