Första parkett på TV inspelningen

2010-09-04, 17:38:15 / Kategori: Tolvans Vardag
När jag avr på furuvik tidigare idag så gick vi lite utanför för att vi skulle käka, Vi satt på en häll och hade fin utsikt över havet. Vi såg efter en stund hur folk börja röra sig nåra meter ifrån oss med kamera och sånt. Dom spelade in program för programmet "Wild Kids" som går på stv. Har aldrig kollat på programmet men ahr hört talas om det. Det roliga var att dom körde typ om samma scen hela tiden x) åkte in och ut med båten HELA tiden hahhaha.


Här filmar dom från land medans barnen är ute och åker båt till havs.


Här anländer tre barn och en mystisk man i svart rock. Hon med kjolen avr den som sa hur barnen skulle säga och göra, kan inte varit kul för dom ;/
Sen när vi försökte smita iväg sa dom till mig. "Du får gå runt". Och trodde dom att jag skulle simma iväg eller vadå? Men då sa hon att vi fick smita snabbt förbi men jag är ju som jag är så jag tog fram kameran och börja fota en massa när jag gick förbi inspelningsplatsen x) fick en sur blick men aja

Emma

men vad kul att ni såg inspelning. :)



2010-09-04, 18:08:35 URL: http://emmasol.blogg.se/

getingmamman,

Du är så duktig på att fotta gubben:)<3<3<3



2010-09-04, 18:22:09 URL: http://josefinebrask.blogg.se/

Nathalie

jodå,allt e super!:)

tack desamma måste jag säga :D diggar din header starkt!



2010-09-04, 19:25:45 URL: http://nadalinas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk