700 bilder väntar att få visas + En chock!

2010-10-06, 18:17:15 / Kategori: Tolvans Vardag
shit första dagen i sverige på ett tag nu, som väntat vart alla chockad över min svarta bränna ;)
Hade matte prov på morgonen vilket gick great! IG för mig, kunde typ 3 tal? har ju missat massa matte men pallade inte ta med mig skolarbete när man är utomlands, vem gör det?
Typ alla verkar vara sjuk på något sätt så jag väntar mig en rejäl förskylning, men jag får absolut inte vara sjuk nå mer under denna månad!!
Har även prov imorgon om "för tidigt födda barn". lär väl max bli G om jag har tur, ska försöka plugga när jag får tid. har så himla mycket att göra. Tog även kapillär prov i fingret och insulinspruta i benet idag, älskar att ta sprutor :D exakt det jag vill lära mig!

Tog en stund nu innan jag fick tag på datorn för jag hade gömt den utifall om någon hade brutit sig in i huset medans vi var borta.
Har tagit nästan 700 bilder från resan och många av dom lär hamna här på bloggen, ska dela upp inlägget och visa allt från dag till dag så ni får uppleva det jag gjort under dom här veckorna, låter inte det bra?
Blev chopckad när jag kollade statistiken på bloggen, har nästan inte tappat några besökare alls, typ 30 mindre läsare om dagen bara än vanligt. Fattar inte vad ni har gjort dom här dagarna på min blogg? x)
Fast det avr en stor lättnad för jag vill verkligen INTE förlora dom bästa läsarna jag har <3

Aja hörs snart med alla miljoner bilder från resan! Bjuder på en cambild så ni har nått att glo på


Hello neger



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk